လမင္းငယ္ (ၾကံဳေတြ႔ခဲ႔ေသာ ဘ၀ စာမ်က္ႏွာမ်ား)

When I was young!! October 21, 2009

Filed under: ငယ္ဘ၀စာမ်က္ႏွာ — လမင္းငယ္ @ 5:22 am

ကၽြန္မရဲ႕ ငယ္ဘ၀ေလးကို ျပန္စဥ္းစားမိရင္ အရမ္းေပ်ာ္ရႊင္စရာေကာင္းၿပီး ေက်နပ္စရာ ေကာင္းပါတယ္…ျပန္စဥ္းစားမိတိုင္း ငယ္ဘ၀ေလးကို ျပန္ေတာင့္တမိတယ္..ကၽြန္မ ငယ္ငယ္က အရမ္းဆိုးခဲ့ပါတယ္… မိန္းကေလးတန္မဲ့ ေဆာ့လြန္းတယ္လို႔ ယခုထက္ထိ လူႀကီးေတြ ေျပာစမွတ္ျပဳေနရတုန္းပါ…
ကၽြန္မ 5 ႏွစ္အရြယ္ သူငယ္တန္းေပါ့…အိမ္နီးခ်င္းေကာင္မေလးတစ္ေယာက္နဲ႔ ရန္ျဖစ္ၿပီး သူ႔ကို ေကာင္မ လို႔ ေျပာမိပါတယ္..ကၽြန္မ အေမက အဲဒီလို အသံုး အႏႈန္းေတြကို လံုး၀ မႀကိဳက္ပါဘူး..ဆဲဆိုဖို႔ေနေနသာသာ အဲဒီလိုမ်ိဳးေျပာရင္ေတာင္မွ အရုိက္ခံရတတ္ပါတယ္…ဒါကိုသိတဲ့ ကၽြန္မအစ္ကို (1 ႏွစ္ 6လသာကြာပါတယ္)
က နင့္ကို အေမနဲ႔တိုင္ေျပာမယ္..သူမ်ားကိုေကာင္မလို႔ေျပာတယ္ ဆိုၿပီး ေျပာပါတယ္..ကၽြန္မလည္း ေၾကာက္လန္႔ ၿပီး ဘာလုပ္ရ မွန္းမသိပါဘူး..ေနာက္ အၾကံရတာနဲ႔ အိမ္ေပၚထပ္ ကုတင္ေအာက္မွာ ၀င္ပုန္းမယ္ဆိုၿပီး ဖိနပ္ပါယူသြားၿပီး ကုတင္ေအာက္ထဲ ၀င္ပုန္းေနလိုက္ပါတယ္…ကုတင္ေအာက္ထဲ၀င္ၿပီး ေအာက္ထဲမွာ ရွိေနတဲ့ ပစၥည္းေတြနဲ႔ ကၽြန္မကို မျမင္ေအာင္ ကာကြယ္ၿပီး ပုန္းေနလိုက္ပါတယ္.. ဖိနပ္ကိုလည္း အ၀တ္ေသတၱာ တစ္ခုတည္း ထည့္လိုက္ပါတယ္.. အဲဒီဖိနပ္ကိုလည္း မစီးခ်င္ေတာ့တဲ့အတြက္ ေဖ်ာက္ဖ်က္ပစ္လိုက္တဲ့ သေဘာပါ..ေၾကာက္ေၾကာက္နဲ႔၀င္ပုန္းၿပီး လုပ္ခ်င္တာလုပ္ၿပီး အိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ့ပါတယ္…ေနာက္ ကၽြန္မႏိုးလာေတာ့ ေအာက္ထပ္ အသံေတြ ၾကားရပါတယ္..ပထမဆံုး အေမရဲ႕ ငိုသံပါ..အေဖရဲ႕ အစ္ကိုကို႔ ႀကိမ္းေမာင္းတဲံ့ အသံ..အစ္ကိုရဲ႕ ေျဖရွင္းခ်က္ထုတ္ေနတဲ့အသံ…ကၽြန္မၾကားလည္းၾကားေရာ ေက်နပ္ေနပါတယ္..ေကာင္းတယ္ ငါ့ကို တိုင္ေျပာခ်င္အုံး ဆိုၿပီး..ေနာက္တစ္ခုက အေမနဲ႔ အေဖ ကၽြန္မကို စိုးရိမ္ပူပန္ေနတဲ႔အတြက္ ေက်နပ္မိတာပါ..ကၽြန္မလည္း အသာေလး ၿငိမ္ေနပါတယ္..ဘာဆက္လုပ္မလဲ ဆိုတာ သိခ်င္တာေကာ ပါတာေပါ့..အဲဒီ အခ်ိန္က 88 အေရးခင္း ရုတ္ရုတ္ ျဖစ္ေနတဲ့ အခ်ိန္ပါ..ကၽြန္မ အေမက အဲဒီနယ္ၿမိဳ႕ေလးမွာ တယ္လီဖုန္းဌာနမွာ တာ၀န္ခံပါ ..ထိုအခ်ိန္က ရာထူးအျမင့္ဆံုးပါပဲ..အေမက ရဲစခန္းကိုလည္း တိုင္ခ်က္ဖြင့္ေနပါတယ္…အေဖကလည္း လိုက္ရွာမယ္ဆိုၿပီး ထြက္သြားပါတယ္…အေမ့၀န္ထမ္းေတြေကာ အားလံုး အလုပ္ရႈပ္ၿပီး ပ်ာယာခတ္ေနၾကပါတယ္…အစ္ကိုရဲ႕႕ ငိုသံလည္း ၾကားေနရပါတယ္..ညီမေလး ..ညီမေလး ဆိုၿပီး ေအာ္ငိုေနတဲ့ အသံပါ..ကၽြန္မမွာ အရမ္းကို ပီတိ ျဖစ္ေနရပါတယ္..
အေမရဲ႔၀န္ထမ္းတစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့ ဦးေလး တစ္ေယာက္အသံကိုလည္း ၾကားရပါတယ္…အေမကိုေျပာတာပါ ..အစ္မ သမီးက အရမ္းေဆာ့ေတာ့ ဘုရားထဲက ေရတြင္းပ်က္ထဲ က်ေနၿပီလား မသိဘူး..ကၽြန္ေတာ္ သြားၾကည့္အံုးမယ္ဆိုၿပီး ထြက္သြားပါတယ္..အေမလည္း ငိုေနပါၿပီ..အစ္ကို႔ကိုလည္း ကိုယ့္ညီမေလးကို ဂရုမစိုက္ဘူးဆုိၿပီး ဆူေနပါတယ္…မၾကာပါဘူး..အေဖရဲ႕ အသံကို ၾကားလိုက္ရပါတယ္…ဒီကေလးလား ျပန္ေတြ႔လို႔ကေတာ့ ေကာင္းေကာင္းရုိက္အံုးမယ္ ..မိဘကို ေတာ္ေတာ္ စိတ္ပူေအာင္လုပ္တဲ့ကေလးဆိုၿပီး ႀကိမ္းေမာင္းသံကို ၾကားရေတာ့ ကၽြန္မမွာ ေပ်ာ္ရႊင္ေနတဲ့ ၾကည္ႏူးမႈေလးေတြေတာင္ ဘယ္ေပ်ာက္သြားမွန္း မသိေတာ့ပါဘူး..ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ ဆိုၿပီး အၾကံထုတ္ရပါေတာ့တယ္..မရေတာ့ ၿငိမ္ေန လိုက္မိတယ္…ေနာက္ အေပၚထပ္ကို တက္လာတဲ့ ေျခသံ ၾကားလိုက္ရတယ္..ေနာက္ ကၽြန္မ ေျခေတာက္ကိုပါ ဆြဲထုတ္ျခင္း ခံစားလိုက္ရပါတယ္..ငါေတာ့ သြားၿပီဆိုတဲ့ အသိပဲရွိပါေတာ့တယ္…အေမရဲ႕ ၀န္ထမ္း(ေရတြင္းပ်က္ထဲ သြားၾကည့္မယ္) ဆုိတဲ့လူပါ..ကၽြန္မကို ဆြဲေခၚထုတ္ၿပီး အိမ္ေအာက္ကို ေခၚဆင္းလာပါတယ္…အေမ နဲ႔ အေဖကိုလည္းေတြ႔ေရာ ကၽြန္မ ေအာ္ငိုပါေတာ့တယ္ (မငိုရင္ အေဖ ရုိက္မွာေလ) အေမကလည္း ငိုၿပီး ကၽြန္မကို ေျပးဖက္ပါတယ္ ..အေဖကေတာ့ ကၽြန္မကို မ်က္ေတာင့္နီႀကီးနဲ႔ ၾကည့္ေနပါတယ္..အေမက ငါ့သမီးေလး ျပန္ေတြ႔တာပဲ ေတာ္လွပါၿပီ ..ရွင္ သမီးကို မရိုက္ပါနဲ႔ ..ဆိုၿပီး အေဖ့ကို လွမ္းေျပာပါတယ္..အစ္ကို ကို႔ ကၽြန္မလွမ္းၾကည့္မိေတာ့ အစ္ကို႔ ရဲ႕မ်က္ႏွာက ျပံဳးလို႔ေနပါတယ္…ကၽြန္မလည္း အဲဒီအခ်ိန္ကတည္းက ခံစားလိုက္ရပါတယ္ ..အစ္ကို႔ကို အရမ္းခ်စ္သြားခဲ့ပါတယ္..
ေနာက္မွ ကၽြန္မကို ျပန္ေတြ႔တဲ့ ဦးေလးႀကီးက ေျပာပါတယ္..သူ႔ဦးေႏွာက္ထဲ မွာ အေတြးတစ္ခု ၀င္လာတယ္ ..ဒီေကာင္မေလး ကုတင္ေအာက္မွာမ်ား ပုန္းေနမလား ဆိုၿပီး သြားၾကည့္လိုက္တာတဲ့..ထင္တဲ့အတိုင္းျဖစ္ေနေတာ့ ေတာ္ေသးတာေပါ့တဲ့ …အဲဒါက အျဖစ္ပ်က္ေလး တစ္ခုပါ …
ျပံဳးရုံျပံဳးေနာ္ ………..
လမင္းငယ္

 

4 Responses to “When I was young!!”

  1. lovercreater Says:

    လာလည္သြားပါတယ္ ညီမေရ
    ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစခင္ဗ်ာ

  2. thyunaung Says:

    ဒါဆို လမင္းငယ္ငယ္ကေတာ္ေတာ္ဆိုးတာပဲေနာ္….. 😛


Leave a Reply

